Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Övningar för level 1/2 Övningar för level 3/4 Allmänt om NH Annonstorget Evenemang/clinics Finesse Freestyle Hästhälsa och hästhållning Liberty Naturlig Dressyr Off Topic On line Träningstips Utrustning Beteende och Psykologi Studiematerial
Träningstips

Tränare

2016-09-29 11:11 #0 av: Emmiz87

Jag har nyligen flyttat till Gävle och vill komma i kontakt med tränare inom parelli.

Det behöver inte vara någon som utbildat sig utan även någon som bara håller på med parelli, då jag själv är ny och behöver hjälp.

Jag har som dom flesta börjat inom den engelska skolan, vill dock lära mig mer inom parelli då det fungerar.

Jag är beredd att åka en bit för att kunna träna. Gärna nån som åker ut också då jag vill ha hjälp i hem miljön.

Hoppas på tips!

Anmäl
2016-09-30 19:50 #1 av: ähnchen

Har du kollat i tränarlistan under "aktuellt just nu"? Där kan det finnas någon nära dig. Sedan vet jag inte exakt vad alla håller på med men till de flesta finns länk till någon hemsida Glad

Värd på Natural Horsemanshipwww.gnagarfantasten.se

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Anmäl
2016-11-14 18:09 #2 av: Emmiz87

Tack för tipset. Tycker det är svårt att veta vilka som kör enligt parelli å vilka som kör enligt nh. Jag har lärt mig grunden i parelli och vill gärna fortsätta den vägen. Behöver en knuff för att komma vidare

Anmäl
2016-11-15 06:05 #3 av: ähnchen

Sant, metoden står inte i listan. Tänkte ifall du hittar några i din omgivning kan du ringa till dem och kolla. Men någon annan här som kör enligt Parelli kanske har tips?

Värd på Natural Horsemanshipwww.gnagarfantasten.se

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.