Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Övningar för level 1/2 Övningar för level 3/4 Allmänt om NH Annonstorget Evenemang/clinics Finesse Freestyle Hästhälsa och hästhållning Liberty Naturlig Dressyr Off Topic On line Träningstips Utrustning Beteende och Psykologi Studiematerial
Träningstips

Hjälp med puss

2016-01-05 15:44 #0 av: Julie_Smulan

Hej!
Jag har en 16 år gammal islandsvalack vid namn Svalur. Jag har börjat träna lite trick med honom och nu kan han vinka/vifta med hoven. Jag skulle vilja lära honom fler tricks men vet inte riktigt villka som kan vara bra att börja med. Han är rätt lättlärd så fort han fattat vad han ska göra.
Skriv gärna trickets namn, svårighetsgrad (mellan ett och fem) och hur man lär ut det ifall du vill...

Tack för svar:)

Anmäl
2016-01-05 15:45 #1 av: Julie_Smulan

Oj! Dålig rubrik, strunta i rubrikens namn

Anmäl
2016-01-05 15:48 #2 av: Vanja

Du kan ändra rubriken om du går in på redigera inlägg och sen ändrar rubriken : 

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Anmäl
2016-01-06 09:20 #3 av: ähnchen

Vi har några artiklar om trickträning här på sajten. De låg på lite olika ställen så jag har samlat de under en egen rubrik nu. Se mer här Trickträning Glad

Värd på Natural Horsemanshipwww.gnagarfantasten.se

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Anmäl
2016-01-06 18:51 #4 av: Julie_Smulan

Tack vad snällt!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.