Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Övningar för level 1/2 Övningar för level 3/4 Allmänt om NH Annonstorget Evenemang/clinics Finesse Freestyle Hästhälsa och hästhållning Liberty Naturlig Dressyr Off Topic On line Träningstips Utrustning Beteende och Psykologi Studiematerial
Allmänt om NH

Letar du tränare i Skåne?

2015-10-26 21:35 #0 av: sarafrenning

Hejsan, Hoppas det är okej att göra lite reklam för sig själv här. Jag heter Sara Frenning och åker runt i Skåne och hjälper folk som vill utveckla sin relation till sin häst. Jag vill kunna förmedla en förståelse och framför allt en glädje i all träning och allt vi gör med våra hästar. Psykologi/beetende och frihets-arbete är mina stora passioner. Läs gärna mer om mig och min filosofi på min hemsida. www.sarafrenning.se

Anmäl
2015-10-27 19:59 #1 av: ähnchen

Helt ok, är ju direkt kopplat till ämnet Glad

Under "aktuellt" finns en tränarlista som jag tänker uppdatera inom kort. Den har påbörjats för några år sedan och vissa länkar funkar inte längre. Kommer lägga till dig där.

Värd på Natural Horsemanshipwww.gnagarfantasten.se

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Anmäl
2015-10-27 22:02 #2 av: sarafrenning

Okej, toppen :)

Oh vad snällt, det får du jättegärna göra :)

Anmäl
2015-10-30 15:16 #3 av: Sommarek

Hej Sara,

vad roligt med tränare i Skåne! Av ren nyfikenhet, brukar du eller skulle du kunna tänka dig att ta dig an grupper (på runt tre personer)?   :)

Anmäl
2015-11-01 14:15 #4 av: sarafrenning

Absolut kan jag tänka mig det :) du får jättegärna maila mig på info@sarafrenning.se så kan vi prata mer och hitta ett upplägg som passar er :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.