Annons:
Etikettallmänt
Läst 573 ggr
Sors
5/27/15, 9:38 PM

Ridlektioner för nybörjare i Göteborg med omnejd?

Hej! Jag började ta ridlektioner för tre månader sen i Småland där vi bor nu, planerar att flytta tillbaka till Göteborg inom en snar framtid och vill fortsätta med ridlektionerna, jag har ingen egen häst. Jag letar således efter en ridskola/ställe där jag kan fortsätta på den här linjen. Min tränare lär ut efter natural horsemanship. Jag har varit väldigt hästrädd i hela mitt liv men efter att ha tagit tag i min livslånga dröm att lära mig rida så är jag helt frälst nu och vill fortsätta utvecklas. Men är helt novis inom hästvärlden tyvärr och fortfarande lite rädd så jag behöver kunna lita på tränaren och hästen. Finns det någon här som kan tipsa? Jag är 34 år gammal. Tack på förhand! /S

Annons:
kvekki
7/23/15, 6:25 AM
#1

Finns en ridskola ute i säve där man lär ut western, de borde ha mycket NH-tänk. Googla på det, (tror de heter nåt med aktiv). Min kompis håller privatlektioner och hon har alltid NH invävt i allt. Vet inte hur hon har det med tillgång till skolhästar nu men du kan ju kontakta henne o höra. www.easyrider.nu

Upp till toppen
Annons: