Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Övningar för level 1/2 Övningar för level 3/4 Allmänt om NH Annonstorget Evenemang/clinics Finesse Freestyle Hästhälsa och hästhållning Liberty Naturlig Dressyr Off Topic On line Träningstips Utrustning Beteende och Psykologi Studiematerial
Utrustning

Intresse för flätade pannband.

2015-01-14 01:49 #0 av: EvelinaS-L

Hejsan!
Jag funderar på att göra samt sälja flätade pannband, men tänkte fråga hur stort intresset är samt vad man kan tänka sig att betala för ett pannband :)
Tänker mig pannband shetland till storhöst så det passar stora som små :)

Ha en fin dag!

Kram Evelina

Anmäl
2015-01-18 12:07 #1 av: natrualhorse

Har du någon bild?(:
Är helt kär i hööks flätade pannband. Det kostar 149kr.
Beroende på hur avancerat det är kan du nog ta samma pris eller högre(: Vissa pannband ligger ju över 500 spänn :o

Anmäl
2015-01-19 04:45 #2 av: EvelinaS-L

Hittar tyvärr ingen annan bild (min hårddisk krascha för 2 år sen), men här är en bild på ett pannband jag gjorde snabbt till min shetlandsponny för 3år sen för att visa hur jag menar. :)
Tanken är att jag ska göra med "rosett" på  sidorna av pannband om det önskar också :) (tänk er en rosett man får på tävlingar, fast i mini format och i samma färger som man valt att ha på pannbandet).

#1: Ja, jag hade tänkt runt 200:-, då material osv kostar en hel del. Vill ju inte gå back på det haha ;D 

Kram Evelina

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.