Annons:
Etikettträningstips
Läst 852 ggr
IdaBabe
2014-12-18 01:09

tränare i skåne?

Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon bra tränare som åker hem till andra ryttare för att hålla kurs i framförallt trickträning och frihetsdressyr i skåne där man får bästa möjliga hjälp inför start, hjälp med att komma igång osv? :) Har mejlat några men många av dom bor inte i Skåne och vissa vill inte resa så långt. Tacksam för svar! :)

Annons:
Miiwijoy
2014-12-18 09:16
#1

Följer 🙂

~Some of my best friends, never say a word to me~ Hjärta

LinaN
2014-12-18 13:21
#2

Libertyarbete har du  Mickel Angel Oster som är i norra delarna av skåne, vet inte exakt i vilken ände bara. han är riktigt duktig, tränat direkt under Pat Parelli.

Annars är det ju tobbe Larsson, men det är ju en helt annan historia iom att han använder sig av cirkusdressyr.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

IdaBabe
2014-12-18 16:16
#3

#2 tackar :) Ska kolla absolut kolla upp Mickel :) Jag mejlade Tobbe Larsson för några dagar sefan men han åker tyvärr inte hem till andra för att hålla lektion. :/ Min ponny är rätt svårlastad så jag hade verkligen uppskattat om man kunde ha det hemma på gården. Däremot kunde man boka upp en lektion hemma hos Tobbe, 45 min för 1800 kr. Jag ska försöka kolla upp fler :)

LinaN
2014-12-18 18:50
#4

#3  Tobbe är gravt överskattad, speciellt efter den prislappen! Då får du nog en 3-5 lektioner hos Mikkel utan problem ;)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Upp till toppen
Annons: