2014-10-13 18:53 #0 av: EvelinaS-L

SÖKER MEDRYTTARHÄST/SKÖTPONNY | Norrköping

Hej! 
Jag heter Evelina och är en tjej på 17år. Söker en ponny eller häst att ta hand om några dagar i veckan i närheten av Norrköping. Bra bussförbindelser är ett krav då jag ej har körkort och ingen som kan skjutsa förtillfället. 

Jag har ridit sen 2006 (både på ridskola, (men slutade efter några år då jag tycker att hela ridskolekonceptet och allt va det innebär inte är så schysst mot hästarna) och medryttarhästar).2010 fick jag en shetlandsponny, det är även han som är på bilden.

Söker antingen en ponny eller häst. Jag är öppen för förslag och ridning är inte allt för mig, men visst gör jag gärna det, när jag lärt känna hästen. Min shetlandsponny tricktränade jag, busade, promenerade och hade allmänt roligt med och det har jag gärna med din häst också! 

Min ponny är tyvärr utlånad på foder för tillfället pga jag flyttade från mina föräldrar i Motala till Norrköping pga studier. Det skulle bli för mycket att ta med honom hit pga gymnasiet + bo själv och allt va det innebär, men nu när jag börja komma till rätta här så känner jag att jag har tid och saknar verkligen att vara i stallet. 

Jag håller på med sk.a NH även om jag bara kallar det ren och skär hantering med ömsesidig respekt. Tar alltid hästen i första hand och ser till hästens bästa i alla lägen.

Jag hjälper också självklart till med stallgöra såsom mockning, fixa mat osv om det önskas :)

Det spelar ingen roll hur gammal ponnyn är eller vad den har för kunskaper/personlighet.

Har du ponny du tror skulle passa mig så är det bara att höra av sig

Mejladress: evelinaliljedahl@hotmail.com
Mobilnummer: 0763089797 (ring eller smsa)
Eller skicka iväg ett PM här!