Annons:
Etikettannonstorget
Läst 995 ggr
LinaN
2014-09-19 15:03

NH-lektioner Trollhättan/Vänersborg med omnejd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas det är ok annars tar jag bort :)

Jag har under det senaste året hjälpt folk med deras hästar i större och mindre utsträckning med kommunikation och problemlösning och gett inofficiella horsemanship-lektioner. Så nu känner jag att det är dags att ta nästa steg och erbjuda lektioner i och kring Trollhättan/Vänersborg i mer organiserad form.

Jag har själv sysslat med NH i över 4 år, utbildat min häst till level 3 inom Parelli natural Horsemanship och han har gått från "problemhäst" till en häst som alla kan hantera. Innan dess har jag 16 års erfarenhet av traditionell engelsk ridning. En del i trakten vet vem jag och min häst Harry är, och andra har hört talas om oss. :)

Så jag kommer från och med i oktober erbjuda lektioner för 200kr hos er inom Trollhättan/Vänersborg. Resa tillkommer om det är utanför Thn/Vbg. Jag har inte tillgång till bil så goda busskommunikationer är ett plus alternativt att vi möts upp och samåker till ditt stall.

Lektionerna är cirka en timme långa, skulle något ta längre tid så tar vi den tiden som behövs.

Jag har med mig viss låneutrustning vid behov, men har ni egen är det att föredra.

Själv tränar jag för utbildad Parelli-instruktör för att komma vidare i min egna utbildning och sedermera även utbilda mig till Parelli-Instruktör.

På bilden en elev som lånar min häst för att lära sig. :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: