Annons:
Etikettoff-topic
Läst 627 ggr
[Apelsinpajen]
6/7/14, 4:07 PM

Bloggvän?

Jag söker en person mellan 15 och 17år att blogga tillsammans med, du ska ha ett stort hästintresse då bloggen till största del ska vara om hästar. MINST ett inlägg per dag och om du vet att du inte kommer kunna skriva en dag så ska du ha skrivit ett tidsinställt. Eftersom den här texten kommer bli hur lång som helst hur jag än gör så gör jag resterande "krav" i punktform. 

  • Inget överdrivet användande av smileys, en smiley per inlägg högst och då i slutet.
  • Rida/vara i stallet 4-7 dagar i veckan så att det finns något att uppdatera om.
  • Kunna skriva och stava ordentligt, självklart är små stavfel tillåtet men inte ett i varje mening.
  • Ordentliga inlägg, inte bara "Pålle var duktig idag, vi galopperade. Han var fin" och sen en skitsuddig bild från borstningen efter.
  • Kunna skriva åsiktsinlägg och motivera varför du tycker som du gör. Inte vara rädd för eventuella diskussioner. 
  • Mobilbilder är okej då jag själv inte har något bättre men försök att inte ha allt för suddiga bilder.
  • Du ska kunna lägga tid på bloggen och inte bara ge upp för att sidvisningarna inte är de bästa i början.
  • Vilja få bloggen någonvart!

Jag själv tränar efter NH-filosofin och håller på att skola om min 25åriga medryttarhäst från engelskt till western. Ett plus om du bor i/i närheten av Uppsala eller Gävle. :)

Jag kan kontaktas direkt här i tråden, via ett meddelande, via ett mejl på apelsinpajen@gmail.comeller min kik Apelsinpajen . :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: