Annons:
Etikettallmänt
Läst 1250 ggr
LinaN
2014-03-16 21:36

Vart har alla tagit vägen?

De senaste veckan har det vart tyst här… väldigt massor jättetyst… vart har alla tagit vägen? I vanliga fall så brukar det iaf komma nått inlägg om dagen….

Vart är alla? hoho? *eko eko eko*

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Prozit
2014-03-16 22:20
#1

Håller med dig LinaN, vart är alla? Jag är väl inte den som skriver och ger massor av råd m.m då jag ännu är ganska grön på NH. Men älskar att läsa allas inlägg och svaren för det lär jag mig massor på, även om problemet/frågan inte rör mig! Så jag hoppas att alla börjar vakna till liv nu och sidan kommer igång lite mer igen :) Ha en bra dag allihop!

Brollan1
2014-03-17 09:20
#2

Dom kanske är ute och håller på med hästarna?

Lycka till

"Gör det lätt att göra rätt och jobbigt att göra fel, hästen får välja vilket den vill och lära sig av det"

HelenaAR
2014-03-17 09:46
#3

Det har ju varit så vackert vårväder så till och med jag har varit ute och ridit, vilket jag sällan har tid med. 😃

LinaN
2014-03-17 11:06
#4

Fast man är väl hemma en liten stund varje dag? ;) Eller på bussen till o från stallet, vad vet jag ^^

Här hos oss blåser det storm idag och man vart nästan rädd att ridhustaket skulle fara av när man grejja med hästen!

Idag blev det lite blandad online-lek bland annat hålla gångarten även om man har ett hinder i vägen, samt så lekte vi lite med sideways o så. :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Gronstedt
2014-03-17 12:25
#5

Jag är ju änna hästlös (ridskolehästarna gills knappast) så jag läser mest bara det som kommer in …

Caroline L
2014-03-17 14:46
#6

Jag tittar in här i stort sett varje dag, men läser bara inläggen som skrivs :)


Annons:
Cahira
2014-03-18 02:32
#7

Här är en till smygläsare. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Peppe
2014-03-18 13:49
#8

Jag har åkt på magsjuka och kan 2 dygn senare fortfarande inte ens sitta upp… orkar inte ens tänka på att jag äger några hästar 🤐

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
2014-03-18 15:01
#9

#8 usch, krya på dig Peppe!

Själv kommer det nog bli tyst från mig några dagar, ska ner till skåne och hälsa på min mor och sen på dop på lördag. Så imorrn åker jag till stallet, släpper ut hästar, rider/leker med min egna och sen hem (stallkompisen sköter mockning + mat + vatten åt honom imorrn så jag kan fokusera på att umgås när vi sen inte ses på 5 dagar) duscha, slänga i mig nått att äta och sen ta mig till tåget och åka 4-5 timmar hem till familjen.

Jag kommer titta till sidan så gott det går mellan bakning, klädhandling för dopet, is-showen som min lillasyster ska ha uppvisning på, dop och allt annat som ska hinnas med ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Caroline L
2014-03-18 15:56
#10

#9 Låter härligt! :) Ha det så kul!


Zaphix
2014-03-18 21:45
#11

Har rätt fullt upp med skolan, hästen och min egen träning.. Men brukar ofta hinna med en timma vid datorn innan jag somnar i alla fall. :)

Dock rätt tyst här då jag inte är så NH'ig av mig längre, tagit steget mot mestadels bara positiv förstärkning och AR istället.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

KnutKrut
2014-03-23 14:20
#12

och där försvann nästan hela inlägget?!?  Det är iallafall synd om oss. Jag har varit skadad och nu när jag är ok har hästen trampat snett i hagen och har ont baktill. Inte helt, men går inte som han brukar. Han får vila nån dag till innan jag kollar om vi kan promenera lite. Hoppas det blir bra fort!

Upp till toppen
Annons: